Telefon alarmowy
83 343 39 71 :: 516 150 138

xxxxx Przetarg nieograniczony na wykonanie inwestycji Rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A.

Status: zakończone
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o., ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska
Znak sprawy: RB/4/2013
Termin: 2013-06-18
Miejsce: Miejsce składania ofert: ZGL Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5 w Białej Podlaskiej pok. 10 (sekretariat) Miejsce otwarcia ofert: ZGL Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5 w Białej Podlaskiej pok. 01 (sala konferencyjna)
Ogłoszono dnia: 2013-05-23
Ogłoszono przez: Arkadiusz Mateńko

Przedmiot ogłoszenia

RB/4/2013 Biała Podlaska 2013-05-23

http://www.zglbialapodlaska.pl/przetargi/?auction_id=112


Biała Podlaska 23.05.2013r.

IDENTYFIKATOR: RB/4/2013

 

Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o.
ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska
 
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie inwestycji Rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A.
Przetarg ogłoszony został w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.06.2013r. pod nr 87069-2013
  1. Zamawiający:

Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o.

ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska

NIP 537-247-37-89

REGON 060290132

tel./fax. (0-83) 343-62-46

Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy kodeksu cywilnego.  

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Lokalowej w Białej Podlaskiej http://www.zglbialapodlaska.pl/przetargi

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia uzyskać można w biurze Zakładu Gospodarki Lokalowej przy ul. Żeromskiego 5, pok. nr 5 w terminie do 5 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego wniosku o przesłanie formularza i uiszczeniu opłaty w wysokości 200,00zł. przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Podl. Nr 26 8025 0007 0019 4392 2000 0010. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące przetargu uzyskać można w biurze Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. w Białej Podlaskiej ul. Żeromskiego 5, pok. 5 w godz. 800 – 1500. Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Kamińska, Arkadiusz Mateńko.

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać w formie pisemnej do biura Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o., 21-500 Biała Podlaska ul. Żeromskiego 5 pok. nr 10 – sekretariat, lub faksem pod nr tel. (0-83) 343-62-46.

Oznaczenie według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 45.21.13.40-4, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.11.00.00-1

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą rewitalizacja terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A.

Zakres zamówienia obejmuje:

1)     remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 29 w Białej Podlaskiej, ze zmianą sposobu użytkowania na parterze budynku z lokali mieszkalnych na usługowe, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury,

Budynek nr 29 jest budynkiem trzykondygnacyjnym, z poddaszem użytkowym na trzeciej kondygnacji. W budynku projektuje się częściową zmianę funkcji z mieszkalnej na usługową. Zmiana funkcji dotyczy lokali na poziomie parteru. W południowo-zachodniej części działki, częściowo w miejscu przeznaczonego do wyburzenia budynku gospodarczego zaprojektowano parkingi oraz osłonę śmietnikową.

W istniejącym i rozbudowywanym budynku nr 29 projektuje się dwa lokale usługowe (parter) dostępne od strony ul. Moniuszki oraz 6 lokali mieszkalnych zlokalizowane na I , II kondygnacji.

Wyposażenie budynku w instalacje :

- woda z wodociągu miejskiego,

- c.o. z indywidualnych kotłów gazowych (gaz ziemny),

- ścieki do kanalizacji miejskiej wg wydanych warunków,

- instalacje elektryczne i telefoniczne,

- pomieszczenia kuchenne zaopatrzone w kuchnię na gaz ziemny,

- instalacja radiowo-telewizyjna kablowa,

- wentylacja pomieszczeń – grawitacyjna,

2)     remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 27 w Białej Podlaskiej, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury oraz rozbudowę i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 25 w Białej Podlaskiej ze zmianą sposobu użytkowania na parterze budynku z lokali mieszkalnych na usługowe, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury,

Rozbudowę przedmiotowego zespołu budynków przy ul. Moniuszki 25 i 27 w Białej Podlaskiej projektuje się od strony południowo-zachodniej jako oficynę budynku nr 25.

Budynek nr 25 jest budynkiem dwukondygnacyjnym, z poddaszem użytkowym na drugiej kondygnacji. W budynku nr 25 projektuje się częściową zmianę funkcji z mieszkalnej na usługową. Zmiana funkcji dotyczy istniejącej części budynku na poziomie parteru.

Budynek nr 27 jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym (trzecia kondygnacja to poddasze użytkowe).

W istniejących budynkach nowe ściany zaprojektowano w technologii murowanej, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniana. Rozbudowę budynku nr 25 zaprojektowano w technologii tradycyjnej: ściany murowane, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniana. Elewacje istniejących historycznych budynków przeznaczono do renowacji, a także odtwarza się detale architektoniczne. Nowo projektowane obiekty nawiązują skalą i architekturą do architektury historycznej.

W istniejącym budynku mieszkalnym nr 27 przewiduje się lokalizację 4 lokali mieszkalnych na I, II, III kondygnacji nadziemnej. W istniejącym i rozbudowywanym budynku nr 25 projektuje się dwa lokale usługowe na parterze dostępne od strony ul. Moniuszki oraz cztery lokale mieszkalne zlokalizowane na I i II kondygnacji.

Wyposażenie budynku w instalacje :

- woda z wodociągu miejskiego,

- c.o. z indywidualnych kotłów gazowych (gaz ziemny),

- ścieki do kanalizacji miejskiej wg wydanych warunków,

- instalacje elektryczne i telefoniczne,

- pomieszczenia kuchenne zaopatrzone w kuchnię na gaz ziemny,

- instalacja radiowo-telewizyjna kablowa,

- wentylacja pomieszczeń – grawitacyjna,

3)     W ramach przedsięwzięcia przewidziano rozbiórkę czterech budynków gospodarczych parterowych, niepodpiwniczonych murowanych z cegły lub drewnianych o konstrukcji ryglowej z dachami drewnianymi pokrytymi papą.

4)     Prace obejmują również wykonanie systemu monitoringu obszaru oraz zagospodarowanie terenu w postaci wykonania ciągów pieszo – jezdnych i nowych miejsc parkingowych oraz założenia zieleni i wykonania części rekreacyjnej – placu zabaw.

Powierzchnia opracowania dla całego przedsięwzięcia                             2462m2

Powierzchnia zabudowy istniejącej

budynku przy ul. Moniuszki 29:                                                           184 m2                               7,5%

Powierzchnia zabudowy istniejącej i projektowanej

budynków przy ul. Moniuszki 25 i 27:                                                   274 m2                               11,1%

Powierzchnia zabudowy projektowanej

(projektowany budynek nie objęty zakresem zamówienia)                       336 m2                               13,7%

Powierzchnia zabudowy wszystkich budynków                                       794 m2                               32,3%

Dojścia i dojazdy, parkingi                                                                    958 m2                               38,9%

Powierzchnia zieleni                                                                           710 m2                               28,8%

zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.

Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje realizacji budynku przy ul. Moniuszki 31a który wchodzi w zakres pozwolenia na budowę dotyczącego przedmiotowej inwestycji. W ramach niniejszego zamówienia istniejący budynek pozostaje bez zmian, natomiast w obrysie projektowanego obiektu, przewiduje się tereny zielone, które należy ująć przy sporządzaniu ofert

  1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  4. Termin wykonania zamówienia: 31.10.2014r.
  5. Termin składania ofert upływa dnia 10.06.2013r. o godz. 1000 (przez złożenie oferty rozumie się fizyczne jej wpłynięcie do sekretariatu Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5 w Białej Podlaskiej).
  6. Okres związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
  7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  8. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
  9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. 1.     O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1.1.  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

1.2.  posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:

a)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał remonty kapitalne lub budowę nowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 7 000m3.

b)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 700m2 tynków wapiennych elewacji zewnętrznej budynków.

c)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 200m2 pokryć dachowych blachą płaską w rąbek stojący.

d)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 000m2utwardzeń terenu kostką brukową.

e)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał instalacje gazowe obejmujące łącznie co najmniej 30 pieców gazowych z automatyką.

1.3.  posiadają potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia

Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:

a)     Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy (branża ogólnobudowlana) i kierowników robót (branża elektryczna, sanitarna, gazowa i drogowa)

1.4.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:

a)     Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00zł.

Wadium

  1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) wniesionym w:

-   pieniądzu,

-   poręczeniach bankowych,

-   poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne)

-   gwarancjach bankowych,

-   gwarancjach ubezpieczeniowych,

-   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

  1. Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 10.06.2013r. 
    godz. 1000).

Kryteria oceny ofert

Cena                              – 100%

 

     

________________________________________________________________________________________________

Biała Podlaska 06.06.2013r.

Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ

dotyczy: przetargu nieograniczonego: wykonanie inwestycji rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A (Identyfikator sprawy RB/4/2013)

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, w związku ze złożeniem przez Wykonawcę wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dotyczących przetargu nieograniczonego na wykonanie inwestycji rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A (Identyfikator sprawy RB/4/2013), wyjaśniam:

Zapytanie I  z dnia 29.05.2013r.(data wpływu 31.05.2013r.):

Pytanie 1.

„Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał remonty kapitalne lub budowę nowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 7 000m³.” Czy w ramach spełnienia warunku można wstawić wykonanie bądź remont budynków użyteczności publicznej? Jeżeli nie to proszę wskazać różnicę i podać przyczyny tak wąskiego kryterium.

Odpowiedź:

Przyjęty zakres opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 4 ustawy związany jest i proporcjonalny z przedmiotem zamówienia. Biorąc jednak pod uwagę technologię wykonania budynków Zamawiający wprowadzi zmianę do ogłoszenia o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie przedmiotowego punktu (rozdz. III, ust 1, pkt 1.2., lit. a) SIWZ), który przyjmie brzmienie:

„Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał remonty kapitalne lub budowę nowych budynków realizowanych metodą tradycyjną o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 7 000m³, przy czym kubatura każdego z wykazanych budynków nie może być mniejsza niż 1 500m³”

Pytanie 2.

„Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 700 m² tynków wapiennych elewacji zewnętrznej budynków.” Czy w ramach spełnienia tego warunku można przyjąć wykonanie tynków wapienno-cementowych wewnętrznych. Jak nie to proszę podać przyczyny i różnicę między tynkami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Czy ta ilość to łączna z pięciu lat czy wykonana na jednej budowie? 

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wykazanie spełniania warunku poprzez wykonanie tynków cementowo – wapiennych wewnętrznych. Zamawiający bada wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania tynków wapiennych na elewacji jako związaną z przedmiotem zamówienia, z uwagi na specyfikę ich nakładania przy różnych warunkach pogodowych, w tym robót dotyczących odtwarzania detali architektonicznych. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winien wykonać wymaganą ilość tynków łącznie w podanym okresie, bez względu na ilość inwestycji, w ramach których te roboty były wykonywane.

 

Pytanie 3.

„Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 200 m² pokryć dachowych blachą płaską w rąbek stojący” Czy w ramach spełnienia tego warunku można przyjąć krycie dachów blachą trapezową lub blachodachówką, ponieważ montaż pokrycia dachu blachą płaską na rąbek stojący nie różni się niczym od montażu blachodachówki czy blachy trapezowej. Arkusze blachy przyjeżdżają na budowę wyprofilowane i pocięte na wymiar.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na wykazanie spełniania warunku poprzez wykonanie pokryć dachowych blachą trapezową lub blachodachówką, ze względu na odmienną technologię wykonania takich pokryć dachowych, również w przypadku zastosowania rozwiązań systemowych.

Pytanie 4.

„Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 000 m² utwardzeń terenu kostką brukową.” Czy w ramach spełnienia tego warunku należy się okazać jedną robotą na minimum 2 000 m² utwardzeń czy może być suma kilku inwestycji dająca łącznie 2 000 m² utwardzeń.

Odpowiedź:

W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca winien wykonać wymaganą ilość utwardzeń kostką brukową łącznie w podanym okresie, bez względu na ilość inwestycji, w ramach których te roboty były wykonywane.

Zapytanie II  z dnia 31.05.2013r.(data wpływu 03.06.2013r.):

 

Zapytanie o udzielenie wyjaśnienia treści SIWZ zawartych w rozdziale III ust. 1, pkt 1.2 litera b, c, e określających wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:

Pytanie 1.

Czy elewacja zewnętrzna budynków mogła być wykonana z tynków równoważonych /np. wapienno-cementowych/?

Odpowiedź:

Patrz odpowiedź na pytanie nr 2 Zapytania I  z dnia 29.05.2013r.(data wpływu 31.05.2013r.):

 

Pytanie 2.

Czy pokrycia dachowe mogły być wykonane z innych rodzajów blach /np. blacha powlekana trapezowa, blachodachówka z obróbkami z blachy stalowej płaskiej/?

Odpowiedź:

Patrz odpowiedź na pytanie nr 3 Zapytania I  z dnia 29.05.2013r.(data wpływu 31.05.2013r.):

 

Pytanie 3.

Czy wykonana instalacja gazowa w budynku mogła obejmować podłączenie innych odbiorników gazowych /np. kuchenki gazowe wielofunkcyjne z automatyką/?

Odpowiedź:

Przyjęty zakres opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 4 ustawy związany jest i proporcjonalny z przedmiotem zamówienia. Biorąc jednak pod uwagę kwestię badania wiedzy i doświadczenia w zakresie prawidłowego i bezpiecznego wykonania instalacji gazowej Zamawiający dopuszcza wykazanie innych końcowych odbiorników gazowych, np. kuchni gazowych i wprowadzi zmianę do ogłoszenia o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie przedmiotowego punktu (rozdz. III, ust 1, pkt 1.2., lit. e) SIWZ , który przyjmie brzmienie:

„Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał instalacje gazowe obejmujące łącznie co najmniej 30 końcowych odbiorników gazowych.”

 

            Jednocześnie, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy, w związku z niezałączeniem dwóch przedmiarów do dokumentacji przetargowej, zmienia się treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia poprzez zmianę załącznika nr 1 do siwz, który uzupełnia się o przedmiar: „na nową dobudowę ul. Moniuszki 25 Instalacje wod-kan, cwu, centralnego ogrzewania i gazu” oraz przedmiar: Instalacje elektryczne wewnętrzne, roboty niekwalifikowane, nowodobudowane”

            W związku z wyjaśnieniami treści siwz oraz wprowadzonymi do niej zmianami Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy, przedłuża termin składania ofert do dnia 18.06.2013r. godz. 10:00 oraz termin otwarcia ofert do dnia 18.06.2013r. godz. 10:15. 

_________________________________________________________________________________________________________________

Biała Podlaska 06.06.2013r.

IDENTYFIKATOR: RB/4/2013

 

ZMIANA OGŁOSZENIA

 

Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o.
ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska
 
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie inwestycji Rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A.
Przetarg ogłoszony został w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.05.2013r. pod nr 87069-2013

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2013r. pod nr 217676-2013

  1. Zamawiający:

Zakład Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o.

ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska

NIP 537-247-37-89

REGON 060290132

tel./fax. (0-83) 343-62-46

Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2010r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy kodeksu cywilnego.  

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Lokalowej w Białej Podlaskiej http://www.zglbialapodlaska.pl/przetargi

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia uzyskać można w biurze Zakładu Gospodarki Lokalowej przy ul. Żeromskiego 5, pok. nr 5 w terminie do 5 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego wniosku o przesłanie formularza i uiszczeniu opłaty w wysokości 200,00zł. przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Podl. Nr 26 8025 0007 0019 4392 2000 0010. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące przetargu uzyskać można w biurze Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. w Białej Podlaskiej ul. Żeromskiego 5, pok. 5 w godz. 800 – 1500. Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Maria Kamińska, Arkadiusz Mateńko.

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać w formie pisemnej do biura Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o., 21-500 Biała Podlaska ul. Żeromskiego 5 pok. nr 10 – sekretariat, lub faksem pod nr tel. (0-83) 343-62-46.

Oznaczenie według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45.21.13.50-7, 45.21.13.40-4, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.11.00.00-1

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą rewitalizacja terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A.

Zakres zamówienia obejmuje:

1)     remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 29 w Białej Podlaskiej, ze zmianą sposobu użytkowania na parterze budynku z lokali mieszkalnych na usługowe, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury,

Budynek nr 29 jest budynkiem trzykondygnacyjnym, z poddaszem użytkowym na trzeciej kondygnacji. W budynku projektuje się częściową zmianę funkcji z mieszkalnej na usługową. Zmiana funkcji dotyczy lokali na poziomie parteru. W południowo-zachodniej części działki, częściowo w miejscu przeznaczonego do wyburzenia budynku gospodarczego zaprojektowano parkingi oraz osłonę śmietnikową.

W istniejącym i rozbudowywanym budynku nr 29 projektuje się dwa lokale usługowe (parter) dostępne od strony ul. Moniuszki oraz 6 lokali mieszkalnych zlokalizowane na I , II kondygnacji.

Wyposażenie budynku w instalacje :

- woda z wodociągu miejskiego,

- c.o. z indywidualnych kotłów gazowych (gaz ziemny),

- ścieki do kanalizacji miejskiej wg wydanych warunków,

- instalacje elektryczne i telefoniczne,

- pomieszczenia kuchenne zaopatrzone w kuchnię na gaz ziemny,

- instalacja radiowo-telewizyjna kablowa,

- wentylacja pomieszczeń – grawitacyjna,

2)     remont i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 27 w Białej Podlaskiej, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury oraz rozbudowę i przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Moniuszki 25 w Białej Podlaskiej ze zmianą sposobu użytkowania na parterze budynku z lokali mieszkalnych na usługowe, z dojściami, dojazdami, miejscami postojowymi, sieciami uzbrojenia terenu i obiektami małej architektury,

Rozbudowę przedmiotowego zespołu budynków przy ul. Moniuszki 25 i 27 w Białej Podlaskiej projektuje się od strony południowo-zachodniej jako oficynę budynku nr 25.

Budynek nr 25 jest budynkiem dwukondygnacyjnym, z poddaszem użytkowym na drugiej kondygnacji. W budynku nr 25 projektuje się częściową zmianę funkcji z mieszkalnej na usługową. Zmiana funkcji dotyczy istniejącej części budynku na poziomie parteru.

Budynek nr 27 jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym (trzecia kondygnacja to poddasze użytkowe).

W istniejących budynkach nowe ściany zaprojektowano w technologii murowanej, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniana. Rozbudowę budynku nr 25 zaprojektowano w technologii tradycyjnej: ściany murowane, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniana. Elewacje istniejących historycznych budynków przeznaczono do renowacji, a także odtwarza się detale architektoniczne. Nowo projektowane obiekty nawiązują skalą i architekturą do architektury historycznej.

W istniejącym budynku mieszkalnym nr 27 przewiduje się lokalizację 4 lokali mieszkalnych na I, II, III kondygnacji nadziemnej. W istniejącym i rozbudowywanym budynku nr 25 projektuje się dwa lokale usługowe na parterze dostępne od strony ul. Moniuszki oraz cztery lokale mieszkalne zlokalizowane na I i II kondygnacji.

Wyposażenie budynku w instalacje :

- woda z wodociągu miejskiego,

- c.o. z indywidualnych kotłów gazowych (gaz ziemny),

- ścieki do kanalizacji miejskiej wg wydanych warunków,

- instalacje elektryczne i telefoniczne,

- pomieszczenia kuchenne zaopatrzone w kuchnię na gaz ziemny,

- instalacja radiowo-telewizyjna kablowa,

- wentylacja pomieszczeń – grawitacyjna,

3)     W ramach przedsięwzięcia przewidziano rozbiórkę czterech budynków gospodarczych parterowych, niepodpiwniczonych murowanych z cegły lub drewnianych o konstrukcji ryglowej z dachami drewnianymi pokrytymi papą.

4)     Prace obejmują również wykonanie systemu monitoringu obszaru oraz zagospodarowanie terenu w postaci wykonania ciągów pieszo – jezdnych i nowych miejsc parkingowych oraz założenia zieleni i wykonania części rekreacyjnej – placu zabaw.

Powierzchnia opracowania dla całego przedsięwzięcia                    2462m2

Powierzchnia zabudowy istniejącej

budynku przy ul. Moniuszki 29:                                                  184 m2                               7,5%

Powierzchnia zabudowy istniejącej i projektowanej

budynków przy ul. Moniuszki 25 i 27:                                         274 m2                               11,1%

Powierzchnia zabudowy projektowanej

(projektowany budynek nie objęty zakresem zamówienia)            336 m2                               13,7%

Powierzchnia zabudowy wszystkich budynków                            794 m2                               32,3%

Dojścia i dojazdy, parkingi                                                         958 m2                               38,9%

Powierzchnia zieleni                                                                  710 m2                               28,8%

zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.

Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje realizacji budynku przy ul. Moniuszki 31a który wchodzi w zakres pozwolenia na budowę dotyczącego przedmiotowej inwestycji. W ramach niniejszego zamówienia istniejący budynek pozostaje bez zmian, natomiast w obrysie projektowanego obiektu, przewiduje się tereny zielone, które należy ująć przy sporządzaniu ofert

  1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  4. Termin wykonania zamówienia: 31.10.2014r.
  5. Termin składania ofert upływa dnia 18.06.2013r. o godz. 1000 (przez złożenie oferty rozumie się fizyczne jej wpłynięcie do sekretariatu Zakładu Gospodarki Lokalowej Spółka z o.o. ul. Żeromskiego 5 w Białej Podlaskiej).
  6. Okres związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
  7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  8. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
  9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. 1.     O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1.1.  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

1.2.  posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,

Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:

a)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał remonty kapitalne lub budowę nowych budynków realizowanych metodą tradycyjną o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 7 000m³, przy czym kubatura każdego z wykazanych budynków nie może być mniejsza niż 1 500m³.

b)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 700m2 tynków wapiennych elewacji zewnętrznej budynków.

c)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 200m2 pokryć dachowych blachą płaską w rąbek stojący.

d)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 000m2utwardzeń terenu kostką brukową.

e)     Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał instalacje gazowe obejmujące łącznie co najmniej 30 końcowych odbiorników gazowych.

1.3.  posiadają potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia

Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:

a)     Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy (branża ogólnobudowlana) i kierowników robót (branża elektryczna, sanitarna, gazowa i drogowa)

1.4.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunek uważa się za spełniony, jeżeli:

a)     Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00zł.

Wadium

  1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100) wniesionym w:

-   pieniądzu,

-   poręczeniach bankowych,

-   poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wyłącznie poręczenie pieniężne)

-   gwarancjach bankowych,

-   gwarancjach ubezpieczeniowych,

-   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

  1. Wadium w akceptowalnej formie powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (tj. 18.06.2013r. godz. 1000).

Kryteria oceny ofert

Cena                              – 100%

___________________________________________________________________________________________

Biała Podlaska 11.07.2013r.

  INFORMACJA
o rozstrzygnięciu postępowania o zamówienie publiczne
Identyfikator sprawy: RB/4/2013

 przetarg nieograniczony na Wykonanie inwestycji rewitalizacji terenu części śródmieścia Białej Podlaskiej w obszarze ulicy Moniuszki 25-31A

            Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zwanej dalej "ustawą" informuję:

  1. Dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej:

      oferta nr 1:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BIALBUD” Sp. J.

Stanisław Lewczuk, Czesław Niczyporuk

ul. Kopernika 12, 21-500 Biała Podlaska

            Oferta z najkorzystniejszą ceną

  1. Streszczenie oceny i porównania ofert

Nr oferty

Wykonawca

Liczba pkt w kryterium cena – 100 pkt

Liczba pkt w kryterium

………………….

Liczba pkt w kryterium

………………….

Razem

1

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BIALBUD” Sp. J.

Stanisław Lewczuk, Czesław Niczyporuk

ul. Kopernika 12, 21-500 Biała Podlaska

100

 

 

100

 1. Firmy, które złożyły oferty:

a) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BIALBUD” Sp. J. 
Stanisław Lewczuk, Czesław Niczyporuk
ul. Kopernika 12, 21-500 Biała Podlaska

b) Przedsiębiorstwo Produkcyjne Handlowe i Usługowe 
„DOMBUD” Spółka z o.o. 
ul. Brzeska 174, 21-500 Biała Podlaska

c) Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo - Usługowe 
„TRADBUD” Spółka z o.o. 
ul. Okopowa 18F, 21-500 Biała Podlaska

 


 
Podmiot udostępniający informację:

Osoba, która wytworzyła informację:

Osoba, która wprowadziła informację: Arkadiusz Mateńko

Data wytworzenia informacji: 2013-06-06 10:46:00

Data udostępnienia informacji: 2013-06-06 10:46:00